مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 16:152023-06-26بين الملل

نخست وزیر روسیه: کشور با چالشی آشکار مواجه شد


نخست وزیر روسیه ضمن هشدار درباره تحرکات غرب، خواستار اتحاد در کشور حول محور ولادیمیر پوتین شد و از عملکرد رییس جمهور تمجید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، میخاییل میشوستین نخست وزیر روسیه روز دوشنبه (امروز) با اشاره به شورش گروه واگنر در کشور گفت که غرب با همه توان و به طرق مختلف در حال تلاش برای ضربه زدن  به روسیه است.

این مقام ارشد روسیه در صحبت با اعضای هیات دولت به شورش اخیر گروه واگنر در روسیه اشاره و تاکید کرد که ثبات داخلی این کشور با چالش مواجه شد اما این چالش برطرف گردید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازراشاتودی، نخست وزیر روسیه که در نشست ویدئو کنفرانسی با حضور اعضای کابینه سخن می گفت، تصریح کرد: کشور این روزها با یک چالش آشکار مواجه شد، تلاشی برای بی ثبات کردن اوضاع داخلی در روسیه انجام گرفت .

میخاییل موشوستین با تمجید از عملکرد شخص ولادیمیر پوتین و دولت گفت: تحت رهبری رییس جمهور، آنها (اعضای دولت) کاملا به روشی هماهنگ عمل و  ثبات وضعیت را در همه سطوح حفظ کردند تا از بدتر شدن اوضاع پرهیز و از شهروندان در برابر تهدیدات احتمالی محافظت شود .

وی ادامه داد: ما باید با هم، به عنوان یک تیم عمل و وحدت همه نیروها را حفظ کنیم و حول محور رییس جمهور جمع شویم و تصمیمات مشترک سنجیده برای اجرای موثر وظایف تعیین شده توسط رییس دولت اتخاذ ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیر روسیه: کشور با چالشی آشکار مواجه شد

نخست وزیر روسیه: کشور با چالشی آشکار مواجه شد