مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 14:052023-06-28اقتصادي

علت حادثه جمعه خونین محور یاسوج_ شیراز از زبان مدیرکل راهداری کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل راهداری کهگیلویه و بویراحمد علت اصلی حادثه خونین محور یاسوج به شیراز را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، عابد محمدی در نشست شورای ترافیک گفت: در سه ماهه امسال 42 نفر در محورهای مواصلاتی استان جان خود را از دست دادند که نسبت به آمار 68 نفری سال گذشته کاهش 34 درصدی داشته است.

وی بیان کرد: استان در رده دهم کنترل افزایش تصادفات هستیم در طرح نوروزی هم شاهد کاهش تصادفات بودیم و کارهایی در دست انجام داریم.

وی به حادثه خونین روز جمعه محور پلیس راه یاسوج به شیراز اشاره و با تسلیت به خانواده درگذشتگان این حادثه تلخ عنوان کرد: سن این کامیون 30 سال بود در حالی که سن مفید یک کامیون در ایران 20 سال است.

این مسئول با بیان اینکه راننده کامیون 31 ساله اهل فسا است و برای اولین بار به استان می آمد و با راه های استان آشنایی نشد، افزود:  طبق گفته راننده بعد از عبور از تقاطع زیرگذر پلیس راه یاسوج_ شیراز فاصله 500 متری نرسیده به پلیس راه کامیون دچار نقض فنی عدم عملکرد سیستم ترمز می شود که پس از برخورد با پایه برق با وسایل نقلیه و خوردوهایی که در صحنه هستند برخورد می کند و آن حادثه تلخ رخ داد.

وی بیان مرد: در این حادثه 15 وسیله نقلیه درگیر بودند 25 نفر مصدوم شدند و 6 نفر جان خود را از دست دادند که پنج نفر در حادثه جان خود را از دست داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت حادثه جمعه خونین محور یاسوج_ شیراز از زبان مدیرکل راهداری کهگیلویه و بویراحمد

علت حادثه جمعه خونین محور یاسوج_ شیراز از زبان مدیرکل راهداری کهگیلویه و بویراحمد