مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 09:402023-06-28سياسي

ایران راه حل مشکل ترانزیتی کشورهای دنیا است


ایران به عنوان سرزمین فرصت های ترانزیتی و لجستیکی، هم به عنوان راه و هم راه حل مشکل ترانزیتی کشورهای دنیا است.

- ایسنا/اصفهان وزیر راه و شهرسازی گفت: ایران به عنوان سرزمین فرصت های ترانزیتی و لجستیکی، هم به عنوان راه و هم راه حل مشکل ترانزیتی کشورهای دنیا است.

مهرداد بذرپاش، شامگاه(سه شنبه، 6 تیرماه) در مراسم گرامیداشت شهدای هفت تیر در مسجد جامع اردستان اظهار کرد: اکنون در زمانی هستیم که با وجود دشمنی چند برابری بدخواهان نظام و انقلاب افرادی که پای کار نظام هستند چند برابر زمان انقلاب و جنگ تحمیلی هستند که نشان می دهد رویش های انقلاب و مدیریت رهبر انقلاب کمتر از مدیریت امام خمینی(ره) نبوده است.

وی با بیان اینکه اکنون ایران نه به شرق وابستگی دارد و نه غرب، افزود: انقلاب اسلامی شایسته تر از قبل به نهضت خود ادامه می دهد و همه مدیون مردان و زنانی هستیم که بعد از 42 سال در مراسم شهدا با رغبت شرکت می کنند و در این روز مظلوم ترین یاران انقلاب به شهادت رسیدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: یکی از باورهای شهید بهشتی این بود که دولت بازوی ملت است که در دولت کنونی نیز بر این باور هستیم که در مسیری حرکت شود که علیرغم اینکه وارثان مشکلات چند ساله دولت های قبل هستیم باید تلاش کنیم تا مشکلات جامعه و مردم برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران راه حل مشکل ترانزیتی کشورهای دنیا است

ایران راه حل مشکل ترانزیتی کشورهای دنیا است