مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 14:302023-07-06سياسي

واگذاری 110 قطعه زمین به خانواده های دارای سه فرزند و بیشتر در ایلام


امروز و در مراسمی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام و در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، 110 قطعه زمین مسکونی به خانواده های دارای سه فرزند و بیشتر در استان ایلام اعطا شد.

- ایسنا/ایلام امروز و در مراسمی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام و در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، 110 قطعه زمین مسکونی به خانواده های دارای سه فرزند و بیشتر در استان ایلام اعطا شد.

سعید هژبری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام در این مراسم گفت: یکی از مهمترین برنامه های مهم دولت، امروز و در آستانه عید سعید غدیر خم تحقق یافت.

وی اجرایی شدن قانون جوانی جمعیت را یکی از سیاست های مهم دولت مردمی کارو کرامت عنوان کرد و اظهار داشت: دولت سیزدهم در راستای عمل به وعده های خود در خصوص حمایت از جوانی جمعیت و خانواده های دارای سه فرزند و بیشتر عمل کرد و این خانواده ها می توانند از امکانات دولتی استفاده کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام تصریح کرد: یکی از تعهدات دولت در حمایت از این طرح، تأمین زمین برای این خانواده ها بوده که علیرغم این تعهد سنگین اما دولت به آن پایبند بوده و امروز به صورت نمادین و به تعدادی از این خانواده ها، مدارک و اسناد مربوطه تحویل داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 110 قطعه زمین به خانواده های دارای سه فرزند و بیشتر در ایلام

واگذاری 110 قطعه زمین به خانواده های دارای سه فرزند و بیشتر در ایلام