مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 09:402023-07-14سياسي

جشنواره های مطبوعات فرصت خوبی برای رسانه ها هستند


مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جشنواره های مطبوعات فرصت خوبی برای رسانه هاست و استمرار آن قطعاً نتایج مؤثری در ارتقا سطح توانمندی فعالان آن دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبر ضرورت توجه به جهاد تبیین، گفت: مرور فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره جهاد تبیین این نکته را گوشزد می کند که ایشان دقیقاً اجرای مفاد ماده 2 قانون مطبوعات را که به رسالت رسانه ها می پردازد برایمان یادآوری می کنند که اطلاع رسانی و آگاه کردن مردم، مقابله با فرهنگ استعماری و استکباری، تبعیض، فساد، فحشاء، جلوگیری از مرزبندی های کاذب بین اقوام و تقویت اصول مصرح قانون اساسی و سیاست نه شرقی و نه غربی در واقع وظیفه ما در این اقدام جهادگونه است.

وی افزود: در حوادث اخیر اگرچه افت و خیزهایی داشته ایم اما جامعه رسانه ای کشور و روزنامه نگاران قلم بر زمین نگذاشتند و کسی حرف از تحریم نزد و با نقد کارشناسانه و دلسوزانه پای نظام جمهوری اسلامی ایستادند.

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قانون مطبوعات را اصلی ترین منشور حوزه رسانه در عرصه قانونی دانست و گفت: جامعه خبری بزرگی در کشور داریم و بر این اساس سیاست هایی را در وزارت فرهنگ و ارشاد دنبال می کنیم که از جمله آنها رعایت ماده 46 قانون مطبوعات توسط صاحبان امتیاز است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره های مطبوعات فرصت خوبی برای رسانه ها هستند

جشنواره های مطبوعات فرصت خوبی برای رسانه ها هستند