مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 22:252023-06-22بين الملل

ژنرال صهیونیست: یک ائتلاف سازمان یافته با اسراییل می جنگد


فرمانده سابق دانشکده های نظامی ارتش رژیم صهیونیستی بر این باور است که یک ائتلافی وجود وجود دارد که به صورت سازمان یافته با این رژیم می جنگد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، گرشون هکوکین فرمانده سابق دانشکده های نظامی ارتش رژیم صهیونیستی و از ژنرالهای این رژیم ضمن اذعان به شکست تل آویو در برابر گروههای مقاومت، گفت که اسراییل در کرانه باختری، با یک تحول راهبردی روبرو است .

روزنامه الکترونیکی رأی الیوم به نقل از هکوکین گزارش داد، آنچه صبح روز دوشنبه در جنین رخ داد، بی سابقه بود؛ زیرا مسئله، فقط تیراندازی چند فرد مسلح به سمت خودروهای اسراییلی نبود، بلکه یک جنگی بود که بیش از صد فرد مسلح در آن شرکت داشتند .

وی همچنین بر این باور است که یک بلوک وجود دارد که به صورت سازمان یافته با اسراییل می جنگد .

منظور این فرمانده صهیونیست، حملات نظامیان این رژیم به اردوگاه جنین بود که به دنبال آن، با انفجار بمبهای دست ساز، هفت نظامی اسراییلی زخمی شدند.

پس از این حادثه، سه مبارز فلسطینی، در نزدیکی شهرک صهیونیستی عیلی واقع در شمال رام الله با سلاح به سمت صهیونیستهای حاضر در یک پمپ بنزین تیراندازی کردند که به دنبال آن، چهار اسراییلی به هلاکت رسیدند و چد نفر دیگر هم زخمی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژنرال صهیونیست: یک ائتلاف سازمان یافته با اسراییل می جنگد

ژنرال صهیونیست: یک ائتلاف سازمان یافته با اسراییل می جنگد