مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 23:352023-07-03بين الملل

گفت وگوی تلفنی وزرای خارجه سوریه و روسیه


وزیر خارجه سوریه در تماس تلفنی با همتای روس خود، روابط دوجانبه در زمینه های مختلف و همکاری های فی مابین به ویژه در مورد مشورت سیاسی، هماهنگی مواضع و تبادل حمایت ها در سازمان ملل و مجامع بین المللی را مورد بحث و بررسی قرار داد.

- وزیر خارجه سوریه در تماس تلفنی با همتای روس خود، روابط دوجانبه در زمینه های مختلف و همکاری های فی مابین به ویژه در مورد مشورت سیاسی، هماهنگی مواضع و تبادل حمایت ها در سازمان ملل و مجامع بین المللی را مورد بحث و بررسی قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فیصل المقداد وزیر خارجه سوریه روز دوشنبه در گفت وگوی تلفنی با سرگیی لاوروف بر حمایت دمشق از مسکو در عملیات نظامی ویژه در دونباس و مقابله با تلاش های مختلف برای تضعیف امنیت و ثبات ملی این کشور تأکید کرد.

المقداد هم چنین از مواضع روسیه در حمایت از سوریه در مقابله با تروریسم و ​​تلاش های مختلف برای تضعیف حاکمیت، استقلال و تمامیت ارضی این کشور قدردانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسانا، المقداد با بررسی تحولات اوضاع سوریه و منطقه و نتایج رایزنی های اخیر، از سطح هماهنگی و ارتباطات دو کشور در این زمینه ابراز خرسندی کرد.

لاوروف نیز ضمن تشکر از مواضع سوریه در حمایت از کشورش و اقداماتی که برای مقابله با کمپین های غرب علیه این کشور انجام می دهد، بر استقبال روسیه از فضای مثبت در منطق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوی تلفنی وزرای خارجه سوریه و روسیه

گفت وگوی تلفنی وزرای خارجه سوریه و روسیه