مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 10:552023-07-22سياسي

بزرگترین نمایشگاه ویژه ایام محرم در روستای تکه نهاوند افتتاح شد


مدیرکانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان گفت: نمایشگاه از بقیع تا کربلای روستای تکه به مساحت 2000 متر مربع در کنار گلزار شهدای این روستا افتتاح شد.

- حجت الاسلام علی عزیزی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: جوانان عضو کانون فرهنگی و هنری مسجد و پایگاه بسیج روستای تکه بزرگترین نمایشگاه نمونک گلی استان همدان را با عنوان از بقیع تا کربلا را که به حوادث عاشورا می پردازد را بر اساس نمونک های کوچک از شهرسازی آن زمان بازسازی کردند.

وی افزود: این نمایشگاه که به صورت بسیار زیبایی توسط جوانان عضو کانون فرهنگی و هنری و پایگاه بسیج و هیأت حضرت اباالفضل العباس (ع) روستای تکه به مدت 15 روز تهیه شده است حوادث دوران پیامبر (ص) تا قیام عاشورا را به شکل زیبایی باز سازی و به تصویر کشیده است.

مدیر کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان با اشاره به بازسازی واقعه کربلا گفت: بازسازی واقعه کربلا و تاریخ آن دوران با عنوان از بقیع تا کربلا بزرگترین و زیباترین نمایشگاه نمونک گلی استان همدان با 26 سال سابقه است که مورد توجه مردم بیشتر نقاط کشور شده است.

عزیزی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه که در نوع خود به دلیل ساختاری که دارد از کارهای منحصر به فرد جوانان کانون مسجدی و پایگاه شهدای روستای تکه می باشد و در استان همدان نمونه است که در حدود 30


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین نمایشگاه ویژه ایام محرم در روستای تکه نهاوند افتتاح شد

بزرگترین نمایشگاه ویژه ایام محرم در روستای تکه نهاوند افتتاح شد