مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 21:452023-07-01سياسي

نماینده مجلس: با بگیر و ببند، حجاب درست نمی شود


علی رضایی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: باید واقعیت تلخ را بگوییم که امروز وضعیت اقتصادی مردم اصلا خوب نیست، وضعیت بخشی از مردم خوب است و بخشی دیگر ضعیف هستند و دخل و خرج آن ها با هم نمی خواند و اساسا درآمدی ندارند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از جماران، رضایی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و نماینده ی شهر کرمانشاه (صحنه / کنگاور / هرسین) گفت: ما نمی خواهیم خودمان را گول بزنیم و حرف هایی بزنیم که حرف دل مردم نیست.

بنده نماینده مردم هستم و وکیل الدوله نیستم و مطابق کلام الله مجید سوگند یاد کرده ام که حرف مردم را به مسئولان منتقل کنم.

امروز کشور ما در مولفه های نظامی، موشکی و صنعتی و.

در دنیا و سیاست خارجی حرف برای گفتن دارد، ولی در سیاست داخلی یعنی انتخاب استانداران و اقتصاد در معیشت مردم ضعیف بوده و مردم ناراضی هستند.

اگر بگوییم وضع مردم خوب است آن وقت در خلوت خود می گویند، چه نماینده ای، چرا حرف دل ما را نمی زند؟! رییس جمهور گفت، تورم نسبت به ماه قبل بهتر شده است.

حال ما خوشحالیم که کمتر شده است، ولی مردم در سفره های خود این را احساس می کنند؟! حتما جواب منفی خواهد بود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه هروقت مردم احساس کردند وضعیت اقتصادی خوب است آن زمان ما خوشحالیم، ادامه داد: مجلس و دولت باید کمک کنند تا نارضایتی ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: با بگیر و ببند، حجاب درست نمی شود

نماینده مجلس: با بگیر و ببند، حجاب درست نمی شود