مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 18:552023-07-07اقتصادي

بیمارستان غدیر، شاهکار مهم بیمارستان سازی نوین است


با اشاره به افتتاح کلان بیمارستان غدیر که صبح امروز مورد بهره برداری رسمی قرار گرفت، گفت: این بیمارستان شاهکار مهم بیمارستان سازی نوین است.

- با اشاره به افتتاح کلان بیمارستان غدیر که صبح امروز مورد بهره برداری رسمی قرار گرفت، گفت: این بیمارستان شاهکار مهم بیمارستان سازی نوین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا زالی که در یک برنامه تلویزیونی با محوریت گسترش زیرساخت های درمانی برای کاهش هزینه های سلامت سخن می گفت، بیمارستان غدیر را از نظر سازه ای، ابنیه، عمرانی و تجهیزاتی، بیمارستانی نوین دانست و افزود: به طور مثال در ساخت این بیمارستان از روش ها و سازه های بسیار مقاوم در برابر زلزله استفاده شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در ادامه به سایر ویژگی های ساخت بیمارستان غدیر اشاره کرد و گفت: سقف این پروژه توسط کامپوزیت( ترکیبی از بتن و فولاد) ساخته شده که در عین عایق بندی مناسب، موجب استحکام بیشتر سازه شده است.

وی توضیح داد: در نمای بیمارستان نیز از سرامیک خشک استفاده شده، امروزه در ساخت بیمارستانهای نوین، سرامیک های خشک به دلیل نصب آسان، قابلیت تعویض و شست و شو، مقاومت کافی و ایزولاسیون صوتی مورد توجه است.

دکتر زالی با بیان اینکه بیمارستان شهدای تجریش یکی از مهمترین بیمارستانهای ارجاعی کشور است، ادامه داد: تقریب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان غدیر، شاهکار مهم بیمارستان سازی نوین است

بیمارستان غدیر، شاهکار مهم بیمارستان سازی نوین است