مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 18:102023-07-02سياسي

حکومت ریشه در خلقت بشر دارد


امام جمعه موقت تهران، با بیان این که حکومت ریشه در خلقت بشر دارد و خداوند انسان را به عنوان خلیفه و نماینده خود در زمین قرار داده است، افزود: - ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه موقت تهران، با بیان این که حکومت ریشه در خلقت بشر دارد و خداوند انسان را به عنوان خلیفه و نماینده خود در زمین قرار داده است، افزود: در مقابله با تفکر سخیف و بی ریشه سکولار باید گفت که خداوند هیچ پیغمبری را جز برای حکومت نفرستاده و تمام انبیای الهی ماموریت تاسیس و تشکیل حکومت داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، یکشنبه 11 تیرماه، در دومین همایش ملی حکمرانی مطلوب از منظر امام علی(ع) تحت عنوان امیرالمومنین(ع) معیار زندگی، الگوی حکمرانی در دانشگاه پیام نور تبریز، با تاکید بر عمق ایمان امیرالمومنین(ع) در حکمرانی، گفت: علی(ع) جوهر ایمان بوده و طبق حدیث شریف حب علی ایمان و بغضه کفر ، علی چشمه ایمان بوده و مومن باید از این چشمه سیراب شود.

صدیقی، با اشاره به اشارات قرآن کریم به حکمرانی دین در قرآن کریم، خاطرنشان کرد: حکومت نبی مکرم اسلام فراتر از حکومت ظاهری در قرآن مطرح شده که ریشه در دل ها و اندیشه ها دارد.

رییس بنیاد بین المللی غدیر با تاکید بر این که جامعه توحیدی و ایمانی باید در ابعاد مختلف به عنوان یک آینه تمام نمای خدا، دل به پیامبر گرامی بدهد و از ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکومت ریشه در خلقت بشر دارد

حکومت ریشه در خلقت بشر دارد