مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 10:052023-07-04سياسي

کرج را از تصرف سد معبر خارج کنیم


رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه باید شهر از تصرف سد معبر خارج شود، گفت: جمع آوری دستفروشان و سد معبر کنندگان باید اجرایی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا رحیمی صبح سه شنبه در یکصد و شانزدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج ضمن تبریک دهه ولایت و ایام شادی آل الله نطق پیش از دستور خود را به جمع آوری و ساماندهی سد معبر در سطح شهر اختصاص داد و افزود: موضوع امروز مربوط به تصرف معابر، پیاده روها و محل های آمد و شد شهروندان عزیز از باب دستفروشان، اغذیه فروشان ورستورانها و ساخت و سازکنندگان است.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج با یادآوری این که این وضعیت با توجه به کرونا و طرح مسائل اقتصادی صاحبان آنان رها شده و تا امروز علاوه بر نازیبایی بصری موجب بی نظمی و نارضایتی شهروندان شده است، تأکید کرد: رفع این معضل باید به جد پیگیری شود.

وی در ادامه به تبصره 6 ماده 96 اشاره کرد و با بیان اینکه طبق این تبصره، اراضی کوچه های عمومی، میدان ها، پیاده روها ومشابه آن ملک عمومی محسوب شده و در مالکیت شهرداری است، خاطر نشان کرد: همچنین در تبصره 1بند2 ماده 55 قانون شهرداری ها، شهرداری ها مکلّف به جلوگیری، رفع موانع وآزاد نمودن معابر عمومی، پیاده روها، اماکن، میادین، پارک ها وباغهای عمومی رأساً


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرج را از تصرف سد معبر خارج کنیم

کرج را از تصرف سد معبر خارج کنیم