مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 16:202023-08-20سياسي

نماینده کارگران: یک نگاه پادگانی در حوزه دستمزد و روابط کار حاکم شده


خدایی با بیان اینکه «به نظر می رسد یک نگاه پادگانی در حوزه ی دستمزد و روابط کار حاکم شده به این شکل که وقتی مقام ارشدتر دستور می دهد، مقامات پایین تر باید بدون چون و چرا تبعیت کنند»؛ - خدایی با بیان اینکه به نظر می رسد یک نگاه پادگانی در حوزه ی دستمزد و روابط کار حاکم شده به این شکل که وقتی مقام ارشدتر دستور می دهد، مقامات پایین تر باید بدون چون و چرا تبعیت کنند ؛ می گوید: حوزه ی روابط کار، یک حوزه ی سه جانبه است و اصلاً دستوری نیست.

علی خدایی گفت: آقای وزیر باید بدانند برای چانه زنی در تمام دنیا، ابزارهای شناخته شده ای وجود دارد؛ ابزارهای چانه زنی را برای کارگران آزاد بگذارند، بعد از آن کارگران قطعاً دیگر مشکلی نخواهند داشت که بروند خودشان با کارفرمایشان سر دستمزد چانه زنی کنند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، از بیست و دوم خرداد که سه عضو کارگری شورایعالی کار برای ترمیم مزد درخواست جلسه داده اند، بیش از دو ماه گذشته است؛ در این دو ماه توجهی به خواسته ی نمایندگان رسمی کارگری نشده؛ اما این بی اعتنایی تمام ماجرا نیست.

بیست و یکم مرداد ماه، دو ماه بعد از درخواست نمایندگانِ رسمیِ کارگری، وزیر کار با بیان اینکه پرداخت حقوق بالاتر از حداقل مزد منع قانونی ندارد، توصیه کرد: کارگران خودشان با کارفرما چانه زنی کنند! او تاکید کرد که قرار نیست مز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده کارگران: یک نگاه پادگانی در حوزه دستمزد و روابط کار حاکم شده

نماینده کارگران: یک نگاه پادگانی در حوزه دستمزد و روابط کار حاکم شده