مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 12:252023-08-10اقتصادي

20 کیلومتر بزرگراه جدید در استان ایلام احداث شد


20 کیلومتر بزرگراه جدید در استان ایلام طی دولت سیزدهم احداث شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن بهرام نیا صبح روز پنجشنبه در آیین بهره برداری از پروژه های حمل و نقل جاده و راهداری استان ویژه اربعین، گفت: عملیات خط کشی مسیرها و آماده سازی راه ها برعهده سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است که ساماندهی پایانه برکت در کمترین زمان از مصادیق کار جهادی است که توسط راهداری استان انجام شد.

وی با قدردانی از رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و مدیرکل استانی و همه دست اندارکاران این مجموعه برای اهتمام در آماده سازی محورهای مواصلاتی استان به ویژه محور ایلام - مهران و تلاش هم جانبه و کار جهادی برای ساماندهی پایانه برکت، افزود: با تلاش شبانه روزی این مجموعه، محل استقرار اتوبوس ها مجزا، محوطه آسفالت، سوله جدید احداث و نماز خانه و سرویس بهداشتی جدید ساخته شده است.

استاندار ایلام با اشاره حجم عملیات زیرساختی اربعین طی دو سال اخیر، خاطرنشان کرد: 6 هزار و 400 میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت های اربعین استان ایلام هزینه شد که بیش از 4 هزار میلیارد تومان مربوط به توسعه راه ها بوده است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام ادامه داد: از سال گذشته تاکنون 20 کیلومتر بزرگراه جدید در مسیر ایلام - مهران ایجاد شد و در طول 2 ماه عملیات ساخت 800 چشمه س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 کیلومتر بزرگراه جدید در استان ایلام احداث شد

20 کیلومتر بزرگراه جدید در استان ایلام احداث شد