مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 13:102023-08-14سياسي

واکنش تهیه کننده «شبی که ماه کامل شد» به ماجرای حمله تروریستی شیراز


محمد حسین قاسمی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی حمله به شاه چراغ شیراز و شهادت، زخمی شدن جمعی از هموطنانمان گفت: این حملات تروریستی نشان می دهد که این گروهک (داعش) رو به زوال است.

- واکنش تهیه کننده شبی که ماه کامل شد به ماجرای حمله تروریستی شیراز محمد حسین قاسمی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی حمله به شاه چراغ شیراز و شهادت، زخمی شدن جمعی از هموطنانمان گفت: این حملات تروریستی نشان می دهد که این گروهک (داعش) رو به زوال است.

تهیه کننده شبی که ماه کامل شد در گفتگویی کوتاه با ایسنا گفت: ابتدا وظیفه خودم می دانم که این حادثه تلخ را به مردم عزیز ایران و به خصوص مردم شریف شهر شیراز، خانواده شهدای این حادثه و مجروحینی که توسط این حمله تروریستی جنایتکارانه، جراحتی به آنها وارد شده، تسلیت بگویم.

او تصریح کرد: این عملیات های تروریستی و غیر انسانی در مورد مردم بی دفاع نشان از پایان حیات گروهک تروریستی داعش و مزدور شدن آنها دارد و این اعمال تروریستی سفارشی، نیت پنهان نمودن زوال خود را دارند.

در صورتی که همین اقدامات تروریستی که به زعم بنده مزدورانه و سفارشی است که با آن قصد ایجاد التهاب در کشور را دارند، نشان از پایان حیات پلیدانه آنهاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش تهیه کننده «شبی که ماه کامل شد» به ماجرای حمله تروریستی شیراز

واکنش تهیه کننده «شبی که ماه کامل شد» به ماجرای حمله تروریستی شیراز