مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 15:452023-08-04بين الملل

تعمیق بحران اعتماد بین نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی و کابینه نتانیاهو


نیروهای ذخیره در واحدهای ویژه و واحد سایبری در بیانیه ای اعلام کردند، نتانیاهو و وزیران کاهن وی مانند مافیا در حال حمله به دیوان عالی رژیم صهیونیستی هستند.

- نیروهای ذخیره در واحدهای ویژه و واحد سایبری در بیانیه ای اعلام کردند، نتانیاهو و وزیران کاهن وی مانند مافیا در حال حمله به دیوان عالی رژیم صهیونیستی هستند.

این کابینه ای است که منجر به پایان رژیم صهیونیستی و متلاشی شدن کامل ارتش خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت عرب 48، ارتش رژیم صهیونیستی در نظارت دقیق در مورد تعداد نیروهای ذخیره ای که در اعتراض به برنامه اصلاحات قضایی برای تضعیف قوه قضاییه از خدمت نظامی تمرد کرده اند، با مشکل روبه رو است، در حالی که اوضاع در صفوف نیروهای نظامی بسیار پیچیده است.

طبق روزنامه صهیونیستی معاریو، برآوردها حاکی از آن هستند که تعداد نیروهای ذخیره در نیروی هوایی که به وضوح توقف خدمت نظامی را اعلام کرده اند به ده ها مورد می رسد.

این روزنامه افزود، به موازات آن بسیاری در کادر نیروی هوایی در خصوص گام های اعتراضی آتی خود اقداماتی کرده اند، برخی برای آموزش های هوایی در هفته های اخیر ثبت نام نکرده اند و برخی دیگر درباره توقف آموزش ها و تمرینات هوایی به افسران خود اطلاعی نداده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعمیق بحران اعتماد بین نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی و کابینه نتانیاهو

تعمیق بحران اعتماد بین نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی و کابینه نتانیاهو