مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 09:102023-07-24سياسي

لزوم برخورد قاطع با عوامل شهادت 4 نفر از پرسنل انتظامی


اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در یک بیانیه ای خواستار برخورد قاطع با عوامل شهادت چهار تن از پرسنل پلیس راه شمال استان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، در پی اقدام تروریستی روز یک گروه تروریستی در زاهدان که منجر به شهادت دو تن از پرسنل خدوم نیروی انتظامی شد، اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان بیانیه ای صادر کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است؛ بار دیگر دست جنایتکارانه دشمنان پلید از دستکش مخملی معاندین جمهوری اسلامی ایران بیرون آمد و در ماه محرم الحرام باعث شهادت چهار تن از پرسنل پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان در حین خدمت شد.

این حادثه صبح شنبه هفته جاری در پی اقدام کور تروریستی معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی علیه واحد گشتی پلیس راه و به شهادت رساندن چهار نفر از عوامل پلیس راه که در جهت انضباط ترافیکی، کاهش تلفات جاده ای، افزایش ایمنی سفرهای تابستانه مردم، مشغول خدمت در محور خاش-تفتان بودند، رخ داد.

در وقایع تلخ سنوات اخیر سیستان و بلوچستان، دست دشمن به روشنی در آن ها دیده می شود، این در حالیست که با وحدت و اخوت شیعه و سنی در این خطه، دشمنان آرزوی برادرکشی در این خطه پهناور که پایتخت وحدت ایران اسلامی است را به گور خواهد برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم برخورد قاطع با عوامل شهادت 4 نفر از پرسنل انتظامی

لزوم برخورد قاطع با عوامل شهادت 4 نفر از پرسنل انتظامی