مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 13:402023-08-09سياسي

بررسی زمینه های عاشورایی مکتب امام خمینی(ره) در «سرو»


پنجاه و سومین شماره ماهنامه فرهنگی هنری «سرو» با عنوان «گمنامِ نام آشنا» از سوی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس منتشر شد.

- پنجاه و سومین شماره ماهنامه فرهنگی هنری سرو با عنوان گمنامِ نام آشنا از سوی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشریه سرو از بخش های مختلفی تحت عنوان یادمان ، راویان ، دیده بان ، گفتمان ، پرسمان ، ترجمان و راهیان تشکیل شده است.

در این شماره از ماهنامه سرو سرمقاله ای به قلم سردار محمدقاسم ناظر با تیتر دفاعِ عاشورایی منتشر شده است.

در بخش گفتمان سرو در مقاله ای به قلم پیام برزگر با عنوان سرچشمه زمینه های عاشورایی مکتب امام خمینی(ره) را مورد بررسی قرار داده است.

خوانش عاشورایی حزب الله لبنان به قلم سلمان پورمهدی و نیز مروری بر حکومت دینی از نگاه شهید شیخ فضل الله نوری در مقاله ای با عنوان نه شرقی ، نه غربی از دیگر مطالب خواندنی گفتمان سرو است.

در فصل پرسمان این شماره از نشریه سرو، در گفتگویی با داود مرادیان مستندساز و پژوهشگر تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، مستند کلاشینکف های آمریکایی که مرادیان در آن به نقش پهلوی ها و بختیار در جنگ تحمیلی پرداخته است را بررسی می کند و در ادامه روایتی از عملکرد سازمان منافقین در عملیات مرصاد را در مقاله ای با عنوان خیانت در پرده اوهام به قلم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی زمینه های عاشورایی مکتب امام خمینی(ره) در «سرو»

بررسی زمینه های عاشورایی مکتب امام خمینی(ره) در «سرو»