مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 14:102023-08-05اقتصادي

پلمب 70 واحد مشاور املاک در گیلان


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان از برخورد قاطع و پلمپ بیش از 70 واحد مشاور املاک در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، تیمور پورحیدری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح تشدید نظارت بر سوداگران بازار املاک و مسکن در راستای مصوبه شورای عالی مسکن اظهار کرد: هیچ واحد صنفی بدون اخذ پروانه کسب بر اساس ماده 27 قانون نظام صنفی حق فعالیت ندارد.

وی با تاکید بر لزوم رعایت قوانین صنفی توسط فعالین حوزه املاک و مسکن در گیلان، گفت : این مدت بارها از رسانه های مختلف هشدار و تذکرات پیرامون طرح نظارتی مذکور صورت گرفته؛ بنابراین بازرسین این اداره کل مشاورین املاک فاقد پروانه را بدون اغماض پلمب خواهند کرد.

مدیرکل سازمان صمت گیلان از برخورد جدی و پلمب 70 واحد مشاور املاک در سطح این استان خبر داد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون برای 481 واحد مشاور املاک متخلف پرونده ای به ارزش چهار هزار 539 میلیارد ریال جهت اعمال قانون تشکیل شده است.

پور حیدری با بیان اینکه بیش از 14 هزار مشاور املاک به صورت رسمی دارای پروانه کسب در گیلان فعالیت می کنند که چهار هزار و 900 واحد آن در شهرستان رشت فعال هستند، تصریح کرد: با تشکیل تیمی متشکل از کارشناسان اداره کل مسکن راه و شهرسازی،تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، اماکن و بازرسین این اداره کل طی گشت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 70 واحد مشاور املاک در گیلان

پلمب 70 واحد مشاور املاک در گیلان