مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 08:352023-08-15اقتصادي

اولین جشنواره نوآوری در گردشگری در کرمانشاه برگزار می شود


اولین جشنواره نوآوری در گردشگری با حضور صاحبان ایده و سرمایه گذاران حوزه گردشگری، به همت پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه، 26 مرداد برگزار می شود.

- اولین جشنواره "نوآوری در گردشگری" در کرمانشاه برگزار می شود ایسنا/کرمانشاه اولین جشنواره "نوآوری در گردشگری" با حضور صاحبان ایده و سرمایه گذاران حوزه گردشگری، به همت پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه، 26 مرداد برگزار می شود.

دکتر سیامک آزادی رییس پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه در گفت وگو با ایسنا از حوزه گردشگری به عنوان یکی از حوزه های اولویت دار استان یاد کرد و افزود: ماموریت پارک علم و فناوری کرمانشاه توسعه زیست بوم نوآوری و فناوری متناسب با ظرفیت های استان است و با توجه به این ماموریت و از طرفی ظرفیت بالای استان در حوزه گردشگری، برگزاری این جشنواره در دستور کار قرار گرفته است.

آزادی هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی ایده های جدید در حوزه گردشگری عنوان و تصریح کرد: علاوه براین به دنبال شناسایی ایده هایی هستیم که قابلیت تجاری سازی در حوزه گردشگری را داشته باشند.

رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه شناسایی کسب و کارهای پیشرو در حوزه گردشگری و شناسایی سرمایه گذاران این حوزه را هم از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین جشنواره نوآوری در گردشگری در کرمانشاه برگزار می شود

اولین جشنواره نوآوری در گردشگری در کرمانشاه برگزار می شود