مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 15:502023-08-08پزشكي

هر اهدای خون جان 3 نفر را نجات می دهد/ تنها 5 درصد بانوان کرمانی خون می دهند


مدیرکل انتقال خون استان کرمان با اشاره به اینکه اهدای خون بانوان استان کرمان خیلی پایین است و تنها سهم پنج درصدی دارند، افزود: باید در این زمینه فرهنگسازی جدی صورت بگیرد.

- ایسنا/کرمان مدیرکل انتقال خون استان کرمان با اشاره به اینکه اهدای خون بانوان استان کرمان خیلی پایین است و تنها سهم پنج درصدی دارند، افزود: باید در این زمینه فرهنگسازی جدی صورت بگیرد.

شاید بانوان ترس از اهدای خون و یا باورهای اشتباه مبنی بر ضعف شدن سیستم ایمنی بدن را دارند در حالی که رکورددار اهدای خون در کشور یک خانم و اهل استان کرمان است.

دکتر ایرج شکوهی امروز 17 مردادماه در نشست خبری با تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران در قبال مردم مسئولیت دارند و در دنیای ارتباطات رسالت اصلی خبرنگار، تهیه خبر درست و انتقال آن به مخاطب است.

وی با تاکید بر لزوم پرداختن خبرنگاران به جهاد تبیین افزود: اصحاب رسانه نقش بسزایی از بدو انقلاب تاکنون داشتید و بعد از نقش آفرینی موثر در جنگ تحمیلی، در جنگ نرم نیز موثر ظاهر شده و اکنون در جنگ اقتصادی هستیم.

شکوهی در بخش دیگر سخنان با اشاره به اینکه رسالت اصلی سازمان انتقال خون، تامین خون سالم و با کیفیت برای نیازمندان به خون است، بیان کرد: بیش از 200 هزار عمل جراحی سال گذشته در استان کرمان انجام شده که قبل از عمل باید خون تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر اهدای خون جان 3 نفر را نجات می دهد/ تنها 5 درصد بانوان کرمانی خون می دهند

هر اهدای خون جان 3 نفر را نجات می دهد/ تنها 5 درصد بانوان کرمانی خون می دهند