مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 14:502023-08-08اجتماعي

مهمان نوازی مردم دیار کریمان از مرز ریمدان تا «کربلا»


معاون خدمات شهری شهرداری کرمان و رییس کارگروه خدمات شهری گذرگاه مرزی ریمدان از راه اندازی سایت کامل خدمات شهری و موکب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در گذرگاه مرزی ریمدان خبر داد.

- معاون خدمات شهری شهرداری کرمان در گفتگو با خبرنگار فارس در خصوص راه اندازی موکب در مرز ریمدان عنوان کرد: این موکب برای خدمت رسانی به زائران دیگر کشورها و با ارائه خدمات مربوط به اسکان، نظافت، توزیع غذا و دیگر موارد آماده خدمت رسانی است.

محمود ایرانمنش گفت: سایت خدمات شهری با تجهیزات کامل تنظیف اعم از ماشین حمل زباله و مخزن های زباله، ماشین های آتش نشانی، المان های ویژه اربعین و نیروهای خدمت رسان به زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) آماده می شود.

ایرانمنش با تاکید بر برگزاری جلسات متعدد و برنامه ریزی های صورت گرفته با تیم های خدمت رسان برای برپایی موکب اظهار داشت: این تیم ها ان شاءالله در روزهای آینده برای برپایی موکب ها راهی مرز خواهند شد تا کار خدمت رسانی به زائران را شروع کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمان با بیان اینکه در برگزاری مراسم سالگرد سردار دلها حاج قاسم سلیمانی شهرداری کرمان عملکرد خوبی داشته است، ادامه داد: این تجربه موفق در مرز به ما کمک خواهد کرد تا با آمادگی کامل موضوعات خدمات شهری مرز را پوشش دهیم و خدمت رسانی مناسب و در منز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمان نوازی مردم دیار کریمان از مرز ریمدان تا «کربلا»

مهمان نوازی مردم دیار کریمان از مرز ریمدان تا «کربلا»