مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 20:102023-08-06اجتماعي

آماده سازی 32 موکب گیلان برای خدمت رسانی به زائران اربعین


رییس ستاد عتبات عالیات گیلان با اشاره به استقرار 32 موکب استان در مسیر پیاده روی اربعین، گفت: موکب های گیلان در مرز ایران و عراق و در شهرهای نجف و کربلا و مسیر پیاده روی مستقر می شوند.

- ایسنا/گیلان رییس ستاد عتبات عالیات گیلان با اشاره به استقرار 32 موکب استان در مسیر پیاده روی اربعین، گفت: موکب های گیلان در مرز ایران و عراق و در شهرهای نجف و کربلا و مسیر پیاده روی مستقر می شوند.

مجید دوهندو در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه در گیلان 32 موکب تاسیس شده است، اظهار کرد: موکب های گیلان در مرز ایران و عراق و در شهرهای نجف و کربلا و مسیر پیاده روی مستقر می شوند و در خدمت زوار امام حسین(ع) خواهند بود.

وی افزود: چهار موکب گیلان در مرز مهران و خسروی مستقر می شوند و یک موکب در آستارا داریم، اما موکب آستارا نیز در صورت عدم تردد زائران کشورهای همسایه، به مرز ایران و عراق ملحق خواهد شد.

رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات گیلان ادامه داد: سه موکب گیلانی در نجف، سه موکب در مسیر نجف تا کربلا و 21 موکب هم در شهر کربلا استقرار پیدا می کند.

رییس کمیته مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین گیلان با بیان اینکه هر موکب بین 70 تا 100 نفر خادم دارد که در خدمت زوار اباعبدالله الحسین(ع) هستند، خاطرنشان کرد: مردم می توانند کمک ها و نذورات نقدی و غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی 32 موکب گیلان برای خدمت رسانی به زائران اربعین

آماده سازی 32 موکب گیلان برای خدمت رسانی به زائران اربعین