مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 16:302023-08-09سياسي

خبرنگاران، جهاد تبیین را جدی بگیرند


رییس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی با اشاره به مطرح شدن بحث «جهاد تبیین» از سوی مقام معظم رهبری، گفت: خبرنگاران باید جهاد تبیین را جدی بگیرند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی با اشاره به مطرح شدن بحث جهاد تبیین از سوی مقام معظم رهبری، گفت: خبرنگاران باید جهاد تبیین را جدی بگیرند.

علی اصغر فاتحی فر در جمع خبرنگاران ایسنا و ایکنا به مناسبت روز خبرنگار، با اشاره به نامیده شدن 17 مردادماه، سالروز شهادت شهید محمود صارمی به عنوان روز خبرنگار، اظهار کرد: مسئولیت اصحاب رسانه به ویژه خبرنگاران ایسنا و ایکنا پس از مطرح شدن جهاد تبیین، بیشتر شده است.

معنای جهاد تبیین این است که تمامی اخبار برگرفته از واقعیت بوده و صحت و دقت داشته باشند که ایسنا در کشور ما به دقت و سرعت در اخبار شناخته شده است.

وی با اشاره به جایگاه جهاددانشگاهی و خبرگزاری های ایسنا و ایکنا در سطح کشور، گفت: مقام معظم رهبری، نظر خاصی به جهاددانشگاهی داشته و در مناسبت های مختلف نیز فعالیت های این نهاد را تایید کرده و جملات ارزنده ای هم به خصوص در مورد ایسنا فرموده اند که جمله معروف ایشان خطاب به ایسنا اخبار خوب، مفید و امیدبخش مخابره کنید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران، جهاد تبیین را جدی بگیرند

خبرنگاران، جهاد تبیین را جدی بگیرند