مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 13:502023-08-05اقتصادي

احداث شهرک محصولات مزیت دار خراسان جنوبی با سرمایه 200 میلیاردی


بیرجند--معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: شهرک تخصصی محصولات مزیت دار خراسان جنوبی با سرمایه 200 میلیارد تومانی احداث می شود.

- بیرجند--معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: شهرک تخصصی محصولات مزیت دار خراسان جنوبی با سرمایه 200 میلیارد تومانی احداث می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد اشرفی صبح شنبه در جمع خبرنگاران شعار سال را فرصتی برای برداشتن موانع و مقررات دست و پاگیر از مسیر تولید کنندگان برشمرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان به تشریح اقدامات استان در زمینه حذف موانع از مسیر تولید پرداخت و تصریح کرد: شرکت های دانش بنیان به عرصه اقتصاد ورود پیدا کردند تا از ظرفیت آنها در افزایش راندمان تولید و به سرانجام رساندن طرح های نیمه تمام و نیمه فعال استفاده شود.

به گفته وی از ظرفیت نخبگان علمی هم در راستای عارضه یابی و رفع مشکلات در واحدهای نیمه فعال و راکد استفاده می شود که تاکنون نتایج خوبی به همراه داشته است.

معاون استاندار خراسان جنوبی از تشکیل ستاد احیای واحدهای نیمه فعال در استان خبر داد و گفت: این ستاد در راستای تحقق شعار سال و با هدف شناسایی واحدهای نیمه فعال و راکد شکل گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث شهرک محصولات مزیت دار خراسان جنوبی با سرمایه 200 میلیاردی

احداث شهرک محصولات مزیت دار خراسان جنوبی با سرمایه 200 میلیاردی