مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 09:052023-07-31اجتماعي

آیین نامه راهنمایی و رانندگی را مجدد بخوانید


رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: رانندگان باید بعد از گذشت مدتی از اخذ گواهینامه برای یادآوری و مرور قوانین ومقررات راهنمایی و رانندگی به کتاب آیین نامه مراجعه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ مصطفی زینی وند گفت: از زمان اخذ گواهینامه برخی افراد مدت زیادی گذشته و شاید رنگ تابلوها، پیامی که در خود دارند و قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را از یاد برده و یا نیاز به مرور مجدد داشته باشند.

وی افزود: این موضوع شاید گریبان گیر خیلی از رانندگان باشد و نیاز هست که مجدد بازگشته و آیین نامه راهنمایی و رانندگی را مطالعه کنیم.

سرهنگ زینی وند بیان داشت: رنگ و اشکال تابلوها هر کدام پیام خاص خود را دارد و اگر راننده به این معانی و مفاهیم آشنایی داشته باشد، می تواند در رانندگی تصمیم گیری های صحیح و به موقعی داشته باشد و جلوی خیلی از تصادفات گرفته می شود.

رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ابراز کرد: این تابلوها هستند که رانندگان را از خطرات پیش رو آگاه و راننده را در انتخاب مسیرهای درست راهنمایی می کنند.

وی گفت: حتماً نیاز هست که مطالب و مقررات راهنمایی و رانندگی را مجدد مورد مطالعه قرار داده و حتی به فرزندان خود نیز از دوران کودکی با این قوانین و مقررات آشنا کرده تا ملکه ذهن آنان گردد چرا که در آیند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه راهنمایی و رانندگی را مجدد بخوانید

آیین نامه راهنمایی و رانندگی را مجدد بخوانید