مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 11:322023-08-16پزشكي

چالش نسخه کاغذی و هزینه های آزاد درمان/ فوق تخصص های خوزستان زیر بار بیمه نمی روند


مدیرکل بیمه سلامت خوزستان با بیان اینکه تنها 700 پزشک در خوزستان طرف قرارداد بیمه سلامت هستند، گفت: طبق قانون اگر پزشکی درخواست صدور یا تمدید پروانه می کند باید با بیمه پایه قرارداد داشته باشد و متاسفانه دانشگاه های علوم پزشکی و نظام پزشکی که مجوز صدور .

- چالش نسخه کاغذی و هزینه های "آزاد" درمان/ فوق تخصص های خوزستان زیر بار بیمه نمی روند ایسنا/خوزستان مدیرکل بیمه سلامت خوزستان با بیان اینکه تنها 700 پزشک در خوزستان طرف قرارداد بیمه سلامت هستند، گفت: طبق قانون اگر پزشکی درخواست صدور یا تمدید پروانه می کند باید با بیمه پایه قرارداد داشته باشد و متاسفانه دانشگاه های علوم پزشکی و نظام پزشکی که مجوز صدور یا تمدید پروانه را می دهند به این موضوع توجه نمی کنند.

دکتر محمدرضا رضایی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: یکی از مشکلات بخش بیمه و درمان در سراسر کشور این است که گاهی بیماران تحت پوشش بیمه سلامت به مرکزی مراجعه می کنند که دفترچه این سازمان را قبول ندارد و در نتیجه بیمار در دریافت خدمات دچار مشکل می شود.

کمتر از نیمی از موسسات درمانی خوزستان با بیمه سلامت قرارداد دارند وی افزود: در حال حاضر 3 هزار و 500 موسسه دولتی و خصوصی در استان خوزستان در حال فعالیت هستند که از این تعداد حدود یک هزار و 700 موسسه با بیمه سلامت قرارداد ندارن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش نسخه کاغذی و هزینه های آزاد درمان/ فوق تخصص های خوزستان زیر بار بیمه نمی روند

چالش نسخه کاغذی و هزینه های آزاد درمان/ فوق تخصص های خوزستان زیر بار بیمه نمی روند