مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 13:452023-07-30ورزشي

زارعی: AFC در بحث حق پخش باشگاه های فوتبال جدی است


رییس دپارتمان صدور مجوز حرفه ای فوتبال گفت: حق پخش باشگاه های فوتبال را AFC مجدانه پیگیری می کند و جزء معیار B سال آینده باشگاه های فوتبال خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مصطفی زارعی رییس دپارتمان صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال در حاشیه جلسه سالیانه با باشگاه ها اظهار داشت: جلسه سالانه دپارتمان مجوز باشگاه های فوتبال کشور امروز با حضور نمایندگان باشگاه های لیگ برتری و دسته یکی برگزار شد که آخرین تغییرات آیین نامه ها را بررسی کردیم.

طبق بررسی هایی که امروز انجام دادیم تقریبا مشخص شد که مشکلات باشگاه های کشورمان کجاست.

وی درباره حق پخش باشگاه های فوتبال که در مجوز حرفه ای تأثیر خواهد داشت گفت:  آن چیزی که مسلما مشخص است حق پخش باشگاه های فوتبال است که AFC این مسئله را مجدانه پیگیری می کند و جزو معیار B سال آینده باشگاه های فوتبال خواهد بود و قاعدتا تمام مسئولان کشور باید کمک کنند تا این مسئله حل شود.

ما نمی دانیم کدام باشگاه می خواهد این موضوع را داشته باشد یا نداشته باشد معیار تأیید مجوز حرفه ای برای ما ملاک ابلاغیه AFC خواهد بود.

وی افزود: آیین نامه اصلی AFC در این خصوص شهریور ماه به دست ما خواهد رسید و در حال حاضر نمی توانیم به صورت قطعی موضوعی را بیان کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زارعی: AFC در بحث حق پخش باشگاه های فوتبال جدی است

زارعی: AFC در بحث حق پخش باشگاه های فوتبال جدی است