مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 15:002023-08-18فرهنگي

هنر نمی تواند منطقی باشد


اوز» به کارگردانی الکساندر او فیلیپ در ششمین و آخرین برنامه از رویداد «سینما پرتره» به نمایش درآمد و جلسه نقد و بررسی آن برگزار شد.

- مستند لینچ - اوز به کارگردانی الکساندر او فیلیپ در ششمین و آخرین برنامه از رویداد سینما پرتره به نمایش درآمد و جلسه نقد و بررسی آن برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مستند لینچ - اوز به کارگردانی الکساندر او فیلیپ در ششمین و آخرین برنامه از رویداد سینما پرتره عصر روز پنج شنبه 26مرداد به نمایش درآمد و پس از اکران این اثر، نشست نقد و بررسی و تحلیل با حضور فرزاد موتمن به عنوان کارشناس مهمان و امیر قادری و علی زادمهر کارشناس و مجری نشست در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

فرزاد موتمن در ابتدای نشست با اشاره به اینکه دیوید لیچ دوست ندارد راجع به فیلم هایش صحبت کند گفت: دیوید لینچ مفهوم ترین چیزی که درباره فیلم هایش گفته است این است که دنیا پیچیده است پس فیلم ها هم باید پیچیده باشند یا گفته است من نمی فهمم چرا همه انتظار دارند هنر منطقی باشد .

او بیشتر از این درباره فیلم هایش توضیح نمی دهد احتمالا فکر می کند فیلم ها خودشان واضح هستند و حرفشان را می زنند.

او در ادامه درباره مستند لینچ - اُز بیان کرد: یک مستندی که قرار است راجع به لینچ ساخته شود باید بتواند به عقب برگردد و بدون اینکه بخواهد فیلم لینچ را معنی کند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنر نمی تواند منطقی باشد

هنر نمی تواند منطقی باشد