مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 23:452023-08-21اقتصادي

فعال سازی واحدهای راکد تولیدی مازندران با کمک بانک ها


دبیر شورای هماهنگی بانک های مازندران به فعال سازی واحدهای راکد که در شهرک های صنعتی واقع شدند، اشاره کرد و گفت: حدود 192 واحد از این مجموعه ها در اختیار سیستم بانکی بوده که 140 واحد از این تعداد در قالب مذاکره، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، هرمز پژولیده مدیر شعب بانک ملی و دبیر شورای هماهنگی بانک های استان به مناسبت هفته دولت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: سیستم بانکی در بحث رشد، تولید و اقتصاد از اهمیت بسزایی برخوردار است که در این زمینه سیستم بانکی تمام تلاشش را در دستور کار قرار دارد تا وظیفه خود را به نحو مطلوب ایفا کند.

وی افزود: طی دو سال گذشته بالغ بر یک میلیون و 750هزار میلیارد ریال 13 بانک های  شبکه بانکی استان توانستند در بخش های مختلف کشاورزی، صنعت و معدن، بازرگانی و صادرات و سایر بخش های اقتصادی تسهیلات پرداخت کند.

دبیر شورای هماهنگی بانک های مازندران بیان کرد: استان مازندران در بخش کشاورزی از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و 20 درصد تسهیلات به بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی تخصیص یافت.

پژولیده تصریح کرد: باتوجه به نقش بخش صنعت در بخش اشتغال در استان بالغ بر 25درصد در این بخش بوده است.

وی ادامه داد: باتوجه به تاکیدات درخصوص جوانی جمعیت استان مازندران عملکرد بسیار خوبی داشته و بالغ بر 77هزار فقره تسهیلات پرداختی داشتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال سازی واحدهای راکد تولیدی مازندران با کمک بانک ها

فعال سازی واحدهای راکد تولیدی مازندران با کمک بانک ها