مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 09:402023-07-29سياسي

ضرورت رفع مشکلات خدمات شهری گروه پدافند هوایی شهید ستاری


سرپرست فرمانداری ویژه ری بر ضرورت رفع مشکلات خدمات شهری گروه پدافند هوایی شهید ستاری تاکید کرد و گفت: مشکل اصلاح مسیر راه دسترسی و تأمین آب شرب پادگان احصا و با اجرای مصوبات رفع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد بشارت صبح شنبه در حاشیه بازدید از پادگان محل استقرار گروه پدافند هوایی واکنش سریع شهید ستاری ضمن بررسی فعالیت های این مرکز، در نشست بررسی مشکلات و نیازهای گروه پدافندی در حوزه خدمات شهری که با حضور فرمانده گروه، شنگی شهردار منطقه 20، حقیقی مدیرعامل آبفا منطقه 6 تهران، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پاکدشت و جمعی از معاونین گروه پدافندی شهید ستاری برگزار شد اظهار داشت: امروز ملت شریف ایران امنیت کشور و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را مدیون تلاش ها و مجاهدت های نیروهای نظامی از جمله نیروی پدافند هوایی ارتش هستند.

بشارت افزود: در موارد متعددی این نیرو با صلابت و خودباوری و تکیه بر توان داخلی و استفاده از نخبگان در ساخت و تجهیز انواع سامانه های پدافندی، امنیت آسمان کشور را در مواجهه با خطرات احتمالی حفظ و حراست کرده اند.

سرپرست فرمانداری ویژه ری گفت: با توجه به بازدید میدانی و توضیحات فرمانده گروه برخی از مشکلات این مرکز از جمله اصلاح مسیر راه دسترسی و تأمین آب شرب پادگان مورد بازدید و بررسی قرار گرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت رفع مشکلات خدمات شهری گروه پدافند هوایی شهید ستاری

ضرورت رفع مشکلات خدمات شهری گروه پدافند هوایی شهید ستاری