مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 09:202023-08-21اجتماعي

کانون پرورش فکری رکن مهم بهینه سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان


معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس گفت: کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان به عنوان رکن مهم تأمین کننده زمینه بهینه سازی اوقات فراغت یکی از دغدغه های خود را برنامه ریزی برای اجرای برنامه های کاربردی تابستانه برای گروه های مختلف اجتماعی قرار داده است.

- مژده دستوری در گفت وگو با خبرگزارس فارس در شیراز اظهار داشت: در تابستان 1402 به یاری خدای بزرگ و با همت مجموعه مربیان و همکاران کانون استان فارس فعالیت های مراکز کانون در  سه رسته فرهنگی، هنری و ادبی در حال برگزاری است.

وی این فعالیت ها را در قالب کارگاههای تخصصی و عمومی که به صورت حضوری و برخط ارائه می شود عنوان کرد و افزود: تعداد 15 هزار و 359 کودک و نوجوان دختر و پسر با عضویت در مراکز استان از فعالیتهای کانون بهره مند می شوند.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس ادامه داد: برگزاری جشن های شروع فعالیت های تابستانی در مراکز کانون با دعوت از اعضا و والدین آنها نیز برنامه ای است که از ابتدای تابستان در دستور کار بوده است.

دستوری افزود: تعداد 564 کارگاه تخصصی حضوری و تعداد 21 کارگاه برخط با عناوین متنوع از جمله پرورش تفکر فلسفی ( گام به گام تا اندیشه)،خوانش متون کهن، مهارتهای مثبت اندیشی، پویانمایی، کاردستی، نقاشی،سفال، شعر و داستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون پرورش فکری رکن مهم بهینه سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان

کانون پرورش فکری رکن مهم بهینه سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان