مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 12:552023-08-09بين الملل

بیانیه گردان های قدس در سالگرد شهادت «ابراهیم نابلسی»


امروز نهم آگوست 2023 نخستین سالگرد شهادت ابراهیم نابلسی الگوی مبارزان فلسطینی در نابلس و از فرماندهان شهید گروه مقاومتی عرین الاسود است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وبگاه شهاب نیوز، گردان های قدس -گردان نابلس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) در نخستین سالگرد شهادت ابراهیم نابلسی از فرماندهان شهید برجسته فلسطینی در شهر نابلس، بیانیه ای صادر کرد.

گردان های قدس -گردان نابلس در این بیانیه برای نخستین بار این مساله را فاش کرده که شهید ابراهیم نابلسی از مبارزان فلسطینی برجسته در موضوع تقویت قدرت نظامی مقاومت در نابلس و یکی از نخستین فرماندهان بنیانگذار گردان نابلس بوده است.

در این بیانیه تاکید شده است که خون این شهدا به طور قطع روشنگر مسیر مجاهدان و مبارزان فلسطینی خواهد بود و به منزله آتشی است که صهیونیست ها را در شعله های برافروخته خود می سوزاند.

گردان های قدس -گردان نابلس تاکید کرده است که مبارزان مقاومت در نابلس همچنان ادامه دهنده راه شهدا خواهند بود، شهدایی که با خون خود بزرگترین حماسه های مقاومتی را ترسیم نموده اند.

در ادامه این بیانیه به رژیم صهیونیستی هشدار داده شده و آمده است: دشمن صهیونیست باید بداند که ضرباتی که اخیرا از مبارزان فلسطینی متحمل شده، تنها بخشی از توانمندی های مقاومت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه گردان های قدس در سالگرد شهادت «ابراهیم نابلسی»

بیانیه گردان های قدس در سالگرد شهادت «ابراهیم نابلسی»