مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 09:202023-07-26اجتماعي

هرمزگان بارانی می شود/پیش بینی سیلابی شدن رودخانه های فصلی


کارشناس اداره کل هواشناسی استان هرمزگان گفت: با تقویت سامانه فصلی مونسون طی سه روز آینده در برخی نقاط استان هرمزگان رگبار باران و رعدوبرق و در مناطق دریایی وزش باد شدید پیش بینی می شود.

- ایسنا/هرمزگان کارشناس اداره کل هواشناسی استان هرمزگان گفت: با تقویت سامانه فصلی مونسون طی سه روز آینده در برخی نقاط استان هرمزگان رگبار باران و رعدوبرق و در مناطق دریایی وزش باد شدید پیش بینی می شود.

مرضیه سی سی پور در گفت وگو با ایسنا، افزود: از امروز تا پایان هفته جاری با تقویت سامانه فصلی مونسون طی ساعات بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات استان و برخی نقاط ساحلی و دریایی رشد ابرهای همرفتی همراه با رگبار باران و رعدوبرق، تندباد لحظه ای و گردوغبار پیش بینی می شود و سیلابی شدن موقت رودخانه های فصلی نیز دور از انتظار نخواهد بود.

وی بیان کرد: با توجه به وقوع بارش های رگباری توصیه می شود که در ساعات بعدازظهر و شب از تردد در حاشیه رودخانه های فصلی و رفتن به مناطق مرتفع خودداری شود.

سی سی پور اضافه کرد: طی این مدت به ویژه در ساعات صبح تا ظهر دریای عمان، تنگه هرمز و شرق خلیج فارس با وزش باد نسبتا شدید جنوب شرقی مواج خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان هرمزگان ادامه داد: سرعت وزش باد در مناطق دریایی استان بین 40 تا 50 کیلومتر بر ساعت و ارتفاع ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرمزگان بارانی می شود/پیش بینی سیلابی شدن رودخانه های فصلی

هرمزگان بارانی می شود/پیش بینی سیلابی شدن رودخانه های فصلی