مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 15:352023-08-01ورزشي

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد


با حضور دکتر سلگی معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران و خسرو قمری مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان، مراسم تکریم و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران برگزار شد.

- ایسنا/مازندران با حضور دکتر سلگی معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران و خسرو قمری مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان، مراسم تکریم و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران برگزار شد.

در این مراسم علی رجبی به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران معارفه شد و عادل عالیشان که در طول این مدت سرپرستی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران را بر عهده داشت، تکریم شد.

خسرو قمری مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان در ابتدای این مراسم، ضمن قدردانی از زحمات عالیشان در طول دوران سرپرستی اظهار کرد: آقای رجبی از خانواده ورزشی است و سوابق خوبی هم در امر مدیریت دارد.

وی بیان کرد: در حال حاضر نگاه مجموعه وزارت ورزش توجه به آمادگی ورزشکاران برای حضوری قدرتمند در بازی های آسیایی است تا ما بتوانیم افتخارات روزهای گذشته را رقم بزنیم.

قمری با اشاره به اینکه، مجموعه همکاران کمک کنند تا منابع اعتباری ما جذب بشود، افزود: موضوع بعدی ما که مورد توجه است، پیگیری مصوبات رییس جمهور است که باید توجه ویژه شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد