مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 16:402023-08-15اقتصادي

3 میلیارد دلار ترانزیت خارجی از منطقه آزاد ارس


بیش از 1.

3 میلیون تن با ارزش 3 میلیارد دلار از 2 گمرک جلفا و نوردوز ترانزیت خارجی صورت گرفته که این رقم در کل کشور 13 هزار میلیون تن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، مجید کیانی، مدیرعامل منطقه آزاد ارس بعد از ظهر امروز در آیین تجلیل از خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: کار خبر از جنس تبیینی است و حضرت آقا نیز به این منظور تاکید کرده اند که مسوولان عملکرد خود را ارائه کنند.

وی با بیان اینکه متاسفانه کارهایی که در منطقه آزاد ارس صورت گرفته است، کمتر به سمع و نظر مردم رسیده است، گفت: سال گذشته که ارس را تحویل گرفتم ابتدا وضعیت موجود ارزیابی شد و مشکلات احصا شد.

مدیرعامل منطقه آزاد ارس ادامه داد: راهکار از جنس برنامه ریزی برای رفع مشکلات و پیشبرد کارها ارائه شد؛ کارگروه های موقتی تشکیل شد تا این مشکلات در آن رفع شود.

طرح جامع ارس وی با اشاره بر اینکه ارس دارای طرح جامع بود و ما هم وفادار به آن بودیم ولی یک سری اصلاحات نیاز داشت، گفت: برنامه میان مدت سه ساله تهیه شد که در این برنامه سیاست ها تدوین شد و بر اساس آن راهبرد و سپس برنامه و پروژه ها تهیه شد و همه این موضوعات بین معاونان در قالب 116 پروژه توزیع شد.

کیانی خاطرنشان کرد: در 6 ماهه سال 1401 با برنامه جلو رفتیم در حالیکه بودجه آن زمان در زمان ریاست قبلی بسته شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 میلیارد دلار ترانزیت خارجی از منطقه آزاد ارس

3 میلیارد دلار ترانزیت خارجی از منطقه آزاد ارس