مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 12:052023-08-21فرهنگي

دبیر جشنواره فیلم کوتاه تهران: از دو قطبی سازی حوادث سال گذشته پرهیز می کنیم


دبیر جشنواره فیلم کوتاه تهران اعلام کرد: این رویداد پذیرای آثاری مودب و موقر با تاکید بر پرهیز از دوقطبی سازی از حوادث سال گذشته کشور خواهد بود.

- دبیر جشنواره فیلم کوتاه تهران: از دو قطبی سازی حوادث سال گذشته پرهیز می کنیم دبیر جشنواره فیلم کوتاه تهران اعلام کرد: این رویداد پذیرای آثاری مودب و موقر با تاکید بر پرهیز از دوقطبی سازی از حوادث سال گذشته کشور خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی آذرپندار در نشست خبری چهلمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران که صبح دوشنبه 30 مردادماه برگزار شد، با تبریک روز خبرنگار گزارشی را از آنچه برای این رویداد انجام شده ارایه کرد.

او با اشاره به زمان بندی ثابت جشنواره مطابق با چند دوره اخیر از 27 مهر تا دوم آبان گفت: برای این دوره 1878 اثر در بخش ملی و 7216 از 131 کشور در بخش بین الملل ثبت نام کردند که در بخش بین الملل شاهد رکوردشکنی بودیم.

همچنین در بخش ملی 1185 اثر فیلم های داستانی بودند.

وی با اشاره به رکودی که سال قبل در پروسه تولید بخاطر شرایط اجتماعی وجود داشت، افزود: از ابتدای امسال شرایط تغییر کرد و ساخت فیلم کوتاه رشد زیادی داشت.

در بخش بین الملل هم فشارهایی وجود داشت که در رسانه ها خیلی اغراق شد ولی این جشنواره همچنان بین المللی ترین جشنواره کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر جشنواره فیلم کوتاه تهران: از دو قطبی سازی حوادث سال گذشته پرهیز می کنیم

دبیر جشنواره فیلم کوتاه تهران: از دو قطبی سازی حوادث سال گذشته پرهیز می کنیم