مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 14:502023-08-09سياسي

انتقاد تند آیت الله حسینی از المان های نامربوط و «کلک بازی» در اداره شهر یاسوج


نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از وضعیت شهر یاسوج و نحوه عملکرد شورا و شهرداری به شدت انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، آیت الله سید نصیر حسینی در دیدار برخی از اصحاب رسانه و خبرنگاران با تبریک روز خبرنگار گفت: از همه زحمات و تلاش ها، دغدغه ها، نقدهای حکیمانه ای که در راستای منافع و مصالح کشور و حاکمیت دارید قدردانی می کنم شما انسان های متعهد به عزت و شرافت و مصالح کشور هستید.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه خبرنگاری شغل مقدس اثرگذار و حیاتی در عرصه های  سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و همه حوزه ها است، افزود: گاهی یک خبر جامعه را متحول می کند و اگر خبر کذبی باشد موجب درگیری و سقوط جامعه می شود.

وی بیان کرد: در خیلی موارد خبرها، صحیح به افکار عمومی مخابره نشد و مردم آگاه نشدند یا خبر اطلاع رسانی شد اما حساسیت ها بالا نرفت که اگر خبر به طور صحیح و شایسته به مردم آن زمان ابلاغ می شد امروزه شاهد این همه بدبختی، مشکلات، حضور استعمارگران و جهالان بر جامعه بشری نبودیم.

آیت الله حسینی ادامه داد: در مسئله انقلاب و قبل از انقلاب خبرنگارهای متعددی در میدان بودند و خبرها به درستی مخابره می شدند و مردم به صحنه آمدند و رژیم منحوس پهلوی که ملت ما را تحقیقر کردند از بین رفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد تند آیت الله حسینی از المان های نامربوط و «کلک بازی» در اداره شهر یاسوج

انتقاد تند آیت الله حسینی از المان های نامربوط و «کلک بازی» در اداره شهر یاسوج