مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 20:452023-08-16سياسي

سرپرست ستاد اجرایی فرمام امام(ره) از جوان فداکار مدافع حرم شاهچراغ(ع) تقدیر کرد


طی مراسمی و با حضور سرپرست ستاد اجرایی فرمام امام و استاندار فارس از فرزاد بادپا،نیروی خدوم حرم مطهر شاهچراغ (ع) که توانست تروریست حرم را زمین گیر کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، طی مراسمی و با حضور عارف نوروزی، سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و مسئولان استان فارس از فرزاد بادپا، نیروی خدوم حرم مطهر شاهچراغ (ع) که توانست تروریست حرم را زمین گیر کند، تقدیر شد.

رییس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی در حاشیه این مراسم گفت: امروز این توفیق را داشتیم که از این نیروی خدوم حرم مطهر شاهچراغ(ع) که با سرعت عمل خاص خود و اقدام به جا و قبل از اینکه تروریست مهاجم بتواند اهداف گسترده ای که در سر داشته را دنبال کند توانست او را مهار کرد، تقدیر کنیم.

نوروزی گفت: این جوان شجاع با این اقدام شجاعانه خود مانع از وارد آمدن خسارت های بیشتر شد.

وی ادامه داد: علاوه بر وی، توفیق قدردانی از مادر بزرگوار ایشان نیز حاصل شد و امروز سپاسگزاری مجموعه تشکیلات انقلابی را به وی ابلاغ کنیم که با این احساس مسئولیت و مسئولیت شناسی و اقدام به موقع باعث جلوگیری از آسیب بیشتر شد.

او گفت: مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به همراه استانداری فارس نسبت به رفع برخی مشکلات مطرح شده نیز اقدام خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست ستاد اجرایی فرمام امام(ره) از جوان فداکار مدافع حرم شاهچراغ(ع) تقدیر کرد

سرپرست ستاد اجرایی فرمام امام(ره) از جوان فداکار مدافع حرم شاهچراغ(ع) تقدیر کرد