مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 13:552023-08-14سياسي

ناترازی انرژی دغدغه ای جدی است/ تصویب مشوق هایی برای بهینه سازی مصرف


وزیر نفت با اشاره به چالش ناترازی انرژی در کشور، گفت: امیدوارم بتوانیم در حوزه بهینه سازی مشوق های خوبی درنظر بگیریم تا بتوانیم دغدغه ناترازی حوزه انرژی را حل و فصل کنیم.

- وزیر نفت با اشاره به چالش ناترازی انرژی در کشور، گفت: امیدوارم بتوانیم در حوزه بهینه سازی مشوق های خوبی درنظر بگیریم تا بتوانیم دغدغه ناترازی حوزه انرژی را حل و فصل کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جواد اوجی وزیر نفت پیش از ظهر دوشنبه 23 مرداد 1402 در دومین کنفرانس بین المللی بهینه سازی مصرف و بهره وری انرژی ایران که با حضور محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی در مرکز همایش های پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد، با بیان اینکه امروز صنعت نفت یکی از مهمترین صنایع کشور است اظهار کرد: امروز بیش از 95 درصد انرژی کشور در صنعت نفت نهفته شده و تامین امنیت انرژی کشور بر عهده وزارتخانه نفت است.

وی با اشاره به وجود ناترازی در حوزه انرژی گفت: موضوع ناترازی چه در حوزه گاز و چه در حوزه فرآورده های نفتی دغدغه ای برای مسئولان نظام و فعالان این صنعت است؛ در این زمینه نیز با دو مقوله تولید و مصرف مواجهیم.

در حوزه تولید به لطف خدا در این دولت با حمایت و پشتیبانی مجلس برنامه ریزی خیلی خوبی برای افزایش تولید گاز و نفت انجام شده است و به لطف خدا امروز در تولید عملکردی نفت خام به عدد 3 میلیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناترازی انرژی دغدغه ای جدی است/ تصویب مشوق هایی برای بهینه سازی مصرف

ناترازی انرژی دغدغه ای جدی است/ تصویب مشوق هایی برای بهینه سازی مصرف