مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 08:302023-08-09سياسي

مدیرکل جدید کتابخانه های عمومی کرمانشاه معرفی شد


محمدامین بهرامی به عنوان مدیرکل جدید کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه معرفی و از خدمات معصومه حسنی خوانسار مدیرکل پیشین قدردانی شد.

- ایسنا/کرمانشاه محمدامین بهرامی به عنوان مدیرکل جدید کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه معرفی و از خدمات معصومه حسنی خوانسار مدیرکل پیشین قدردانی شد.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در مراسم معارفه مدیرکل کتابخانه های عمومی استان که همزمان با نشست شورای اداری استان برگزار شد، با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی، اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که اکنون در این حوزه در استان وجود دارد، موضوع پروژه نیمه کاره کتابخانه مرکزی کرمانشاه است که متاسفانه متوقف است.

وی تصریح کرد: پیگیری هایی را انجام داده ایم تا بتوانیم این پروژه را فعال کنیم و چنین فضای فرهنگی مهمی را در استان داشته باشیم.

سیدباقر میرعبداللهی معاون برنامه ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات کتابخانه های عمومی کشور نیز از کتابخانه های عمومی به عنوان یک نهاد عمومی غیردولتی نام برد و گفت: این نهاد براساس قانون متولی کتاب و کتابخوانی در کشور است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در سطح کشور بالغ بر 3700 کتابخانه وجود دارد و گاها در برخی از مناطق کتابخانه ها تنها نهاد فرهنگی آن منطقه به شمار می روند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل جدید کتابخانه های عمومی کرمانشاه معرفی شد

مدیرکل جدید کتابخانه های عمومی کرمانشاه معرفی شد