مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 15:152023-08-06سياسي

ابتکار و خلاقیت در برنامه ها اولویت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باشد


توجه به خلاقیت، ابتکار و نوآوری در برنامه ریزی های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی ظهر امروز در دیدار با اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان اظهار کرد: تشکیل قرارگاه فرهنگی در کردستان پیشنهاد ارزشمندی است، اما در تشکیل این قرارگاه باید با ساز و کار مناسب جلو رفت تا خروجی مناسبی داشته باشد.

وی با بیان اینکه اقدامات، دستاوردها و واقعیات باید به درستی تبیین شود، گفت: منکر مشکلات در سطح جامعه نیستیم اما همه آنها را نباید به کم کاری مسوولان نسبت داد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: در کشوری با 85 میلیون نفر جمعیت و 4 میلیون کارمند اینکه برخی افراد در انجام وظایف آنگونه که باید و شاید عمل نکنند دور از تصور نیست اما نباید توانمندی ها را نادیده بگیریم.

وی رفع مشکلات عمقی در کشور  را نیازمند جهاد تبیین دانست و گفت: متاسفانه در مورد برخی مشکلات بزرگنمایی های غیرواقعی صورت می گیرد در این حوزه نیازمند روشنگری هستیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان خاطرنشان کرد: از یک سو  برخی ها می گویند هیچ دستاوردی در کشور نداریم از سوی دیگر از ارسال پهباد در شرایط تحریم به روسیه انتقاد می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتکار و خلاقیت در برنامه ها اولویت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باشد

ابتکار و خلاقیت در برنامه ها اولویت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باشد