مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 15:552023-08-18سياسي

اربعین حسینی یک فرصت بزرگ برای تقویت سرمایه اجتماعی است


اربعین حسینی یک فرصت بزرگ برای تقویت سرمایه اجتماعی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید مجید امامی ظهر روز جمعه در جلسه ستاد اربعین استان ایلام اظهار کرد: اربعین فرصتی بزرگ برای تقویت سرمایه اجتماعی و تحول و توسعه اجتماعی در کشور است.

وی ادامه داد: به دلیل توسعه تمدن گرا و عدم اهتمام به زیست بومگرایی و توسعه منطقه ای، متاسفانه برخی شاخص های ما در حوزه های مختلف اجتماعی و فرهنگی آنچنان که باید و شاید مطلوب نیست.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تصریح کرد: امروز اربعین حسینی یک فرصت است، امروز ما از فصل مواجهه با اربعین به مثابه یک مدیریت بحران و زائر باید عبور کنیم و رویکرد ما با اربعین حسینی از یک مواجهه مدیریت میزان زوار و زیرساختی به سمت یک رویکرد فرصت فرهنگی، اجتماعی و تمدنی حرکت کند.

امامی بیان کرد: بر اساس آمار بیش از 60 درصد زوار اربعین حسینی از مهران به عنوان دروازه عتبات عالیات تردد می کنند، این یک فرصت بزرگ در راستای توسعه فرهنگی و اجتماعی و فعالیت در عرصه های مختلف لباس و سوغات زائر است.

وی اضافه کرد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی در راستای مخدوش کردن ارزش ها و فرهنگ ناب ایرانی اسلامی برنامه ریزی گسترده ای داشته اند و در برخی جاها ما نیز غفلت هایی داشته ایم که برای جبران این موضوع باید در حوزه های مختلف به ویژه اربعین حسین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربعین حسینی یک فرصت بزرگ برای تقویت سرمایه اجتماعی است

اربعین حسینی یک فرصت بزرگ برای تقویت سرمایه اجتماعی است