مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 11:152023-07-24اجتماعي

جدال نفس گیر درختان با گرمای بی سابقه


 مدت هاست که بی آبی رنگ از رخسار درختان فضای سبز بسیاری از شهرهای خراسان رضوی پرانده و خزان و برگ ریزان ارمغان گرمای تابستانی است که در دل تیرماه، - ایسنا/خراسان رضوی  مدت هاست که بی آبی رنگ از رخسار درختان فضای سبز بسیاری از شهرهای خراسان رضوی پرانده و خزان و برگ ریزان ارمغان گرمای تابستانی است که در دل تیرماه، غم زرد و نارنجی پاییز را تداعی می کند.

کاج ها و دیگر درختان رنگ و رو پریده و بی رمق، خسته از بی آبی و گرما خود را به خواب بی خیالی زدند تا شاید رنج تشنگی این روزها بگذرد.

امسال به گفته کارشناسان هواشناسی خشکترین بهار و تابستان چندین سال گذشته به شمار می رود درختان بسیاری در پارک های شهرهای مختلف در شوک گرما زرد و بی برگ و برخی از بی آبی بیمار شدند و آن ها را با چالش مواجه کرده است.

این روزها تلاش برای زنده نگه داشتن درختان شهر کاشمر، از جمله شهرهای حاشیه کویر در شرق کشور است که به لطف داشتن طبیعتی بکر و زیبا و نیز مردمانی طبیعت دوست؛ از دیرباز مهد پرورش گل و گیاه و احترام به درخت و طبیعت بوده است.

در همین خصوص مسئول پارک ها و فضای سبز شهرداری کاشمر در گفت و گویی با ایسنا با بیان این‏که 185 هکتار از مساحت 1500 هکتاری شهر کاشمر را مساحت فضای سبز درون شهری و پارک جنگلی در اختیار شهرداری تشکیل می دهد، افزود: سرانه فضای سبز در ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدال نفس گیر درختان با گرمای بی سابقه

جدال نفس گیر درختان با گرمای بی سابقه