مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 15:502023-08-19سياسي

انجام مانور واحدهای فوریت های پزشکی خوزستان در مرز چذابه


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از انجام مانور خودرویی واحدهای مختلف فوریت های پزشکی استان خوزستان در پایانه مرزی چذابه همزمان با آغاز فعالیت درمانگاه مرزی شهید علی هاشمی در مرز چذابه خبر داد.

- دکتر فرهنگ کره بندی در این خصوص گفت: این مانور برای بررسی آمادگی واحدهای مختلف اورژانس 115 مستقر در مسیر زائران کربلا که قصد عبور از مرز چذابه را دارند، برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: در این مانور، کارشناسان مرکز اورژانس خوزستان با انواع خودروهای امدادی، اتوبوس آمبولانس، آمبولانس، موتورلانس، خودروهای پشتیبانی و ستادی اورژانس حضور داشتند و آمادگی خود را برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی اعلام کردند.

وی افزود: سازمان اورژانس با آماده باش کامل واحدهای عملیاتی و پشتیبانی خود، سعی در پوشش کامل خدمات فوریت های پزشکی در مسیرهای منتهی به مرزهای استان خوزستان را دارد و در محل پایانه مرزی چذابه و مسیر مواکب با همکاری واحدهای مختلف بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، خدمات درمانی مورد نیاز زائران را در قالب کمیته بهداشت مرز چذابه به صورت شبانه روزی ارائه خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام مانور واحدهای فوریت های پزشکی خوزستان در مرز چذابه

انجام مانور واحدهای فوریت های پزشکی خوزستان در مرز چذابه