مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 12:402023-07-27سياسي

آشنایی رایزنان اقتصادی با زیست بوم فناوری و نوآوری کشور


کارگاه آشنایی رایزنان اقتصادی در حال اعزام وزارت امورخارجه با زیست بوم فناوری و نوآوری کشور در محل خانه نوآوری و فناوری ایران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، کارگاه آشنایی با زیست بوم فناوری و نوآوری کشور در راستای اجرایی سازی اقدام ملی سند جامع روابط علمی بین المللی جمهوری اسلامی ایران تحت عنوان تقویت و بهره برداری از ظرفیت سفارتخانه ها، رایزنان فرهنگی و سایر نهادهای فعال در عرصه بین المللی برای توسعه هوشمند روابط علمی و فناوری بین المللی در محل خانه نوآوری و فناوری ایران (iHiT) برگزار شد.

این رویداد یک روزه توسط مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری و با هدف آشنایی کارشناسان و رایزنان اقتصادی در حال اعزام وزارت امورخارجه به کشورهایی مانند هند، عراق، امارات، لبنان، عمان، رومانی، چین، یونان، ژاپن و .

با زیست بوم فناوری و نوآوری کشور برگزار شد.

در بخش اول این کارگاه، کارشناسان و رایزنان اقتصادی در حال اعزام، ضمن بازدید از نمایشگاه دائمی محصولات فناورانه شرکت های دانش بنیان و خلاق در خانه نوآوری و فناوری ایران با دستاوردها و توانمندی های صارداتی شرکتهای دانش بنیان و خلاق آشنا شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنایی رایزنان اقتصادی با زیست بوم فناوری و نوآوری کشور

آشنایی رایزنان اقتصادی با زیست بوم فناوری و نوآوری کشور