مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 16:502023-08-10سياسي

آمارهای ثبت احوال دقیق و کاملا شفاف است


اردبیل_معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: آمارهای ثبت احوال دقیق و کاملا شفاف است و برای تصمیم گیری های خرد و کلان منبع بسیار خوبی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا قاسمیان ظهر پنجشنبه در شورای هماهنگی ثبت احوال با بیان اینکه آمارهای ثبت احوال دقیق و کاملاً شفاف است، اظهار کرد: آمار ثبت احوال برای تصمیم گیری های خرد و کلان منبع بسیار خوبی است که لازم است در جلسات ثبت احوال آمارها با تحلیل در اختیار مسئولین دستگاه های اجرایی قرار گیرد تا سیاست گذاری خوبی انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه باید تمام موارد و مشکلات و نیازهای ثبت احوال در راستای ثبت وقایع حیاتی مطرح شده در جلسه جز مصوبات قرار گیرد، گفت: دستگاه های اجرایی حتماً همکاری لازم را برای تحقق مصوبات داشته باشند.

وحید خلوصی، مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل نیز در این جلسه گزارش جامعی از آمارهای وقایع حیاتی، فعالیت های مختلف ثبت احوال برای زیر ساخت خدمات دستگاه های اجرایی و سامانه های مختلف ارائه کرد و گفت: بیشترین تولد در پنج سال اول زندگی رخ داده و در سال 1401 تعداد 15 هزار و 665 ولادت ثبت شده که حدود 99 ولادت در مهلت قانونی 15 روزه ثبت و و تعداد 7 هزار و 548 مورد فوت به ثبت رسیده.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمارهای ثبت احوال دقیق و کاملا شفاف است

آمارهای ثبت احوال دقیق و کاملا شفاف است