مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 09:412023-07-25ورزشي

شکستی دیگر برای فوتبال کهگیلویه و بویراحمد با کاهش سهمیه داوری


در حالی که کهگیلویه و بویراحمد در سال های گذشته به تعداد 3 تا 4 نماینده در لیگ برتر فوتبال کشور داشت اما اینگونه که معلوم است امسال تنها یک کمک داور در رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ هر چند استان کهگیلویه و بویراحمد محروم و مظلوم در همه زمینه ها از جمله فوتبال است اما در سال های اخیر و در طول دو دهه گذشته این استان در زمینه داوری فوتبال در کشور حرف های زیادی برای گفتن داشته و داوران بزرگی از استان کهگیلویه و بویراحمد قضاوت بازی های بزرگی از فوتبال ایران را بر عهده گرفتند.

از حمزه کارگر گرفته تا نوذر رودنیل و صفدر احمدی و شجاعت محمدیان و خداداد افشاریان تا غلام آموزگار و این اواخر روح الله شریفی و محمد راهی نخبگان داوری فوتبال استان به شمار می روند.

اما انتظار اهالی فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد از داوری فوتبال استان در سطح ملی و بین المللی فراتر از آن چیزی است که امروز مشاهده می کنیم.

اهالی فوتبال استان و به خصوص مرکز استان وقتی می بینند با یک ورزشگاه 15 هزار نفری یک تیم فوتبال در رقابت های ملی و کشوری ندارند همه انتظار آنها این است که لااقل در عرصه داوری بتوانند حرفی برای گفتن داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکستی دیگر برای فوتبال کهگیلویه و بویراحمد با کاهش سهمیه داوری

شکستی دیگر برای فوتبال کهگیلویه و بویراحمد با کاهش سهمیه داوری