مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 11:252023-08-02اقتصادي

بزرگترین آرامستان جنوب شرق استان تهران در قرچک افتتاح می شود


فاز اول آرامستان بهشت فاطمه(س) قرچک به عنوان بزرگترین آرامستان جنوب شرق استان تهران با اعتباری بالغ بر 62 میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، محسن خرمی شریف در خصوص افتتاح بزرگترین آرامستان جنوب شرق استان تهران اظهار کرد: این پروژه باهدف ارتقاء خدمات دهی به شهروندان در حال انجام است و فاز اول این آرامستان در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

وی بابیان اینکه عملیات عمرانی در سایت آرامستان همچنان با برنامه ریزی های صورت گرفته ادامه دارد، گفت: هم اکنون 2 سوله اداری و تطهیر به ابعاد 800 مترمربع در حال تجهیز است و محوطه سازی این پروژه پیشرفت فیزیکی خوبی دارد که امیدواریم فاز اول بزرگ ترین آرامستان شهرستان های استان تهران به زودی افتتاح شود.

شهردار قرچک بابیان اینکه تسطیح و زیرسازی معابر، جدول گذاری و کف پوش به متراژ 15 هکتار شامل پارکینگ، فضای سبز، پیاده راه و خیابان در حال اجرا است، افزود: این پروژه باهدف ارتقاء خدمات دهی به شهروندان در حال انجام است و در فاز اول این پروژه 5 هزار قبر در 24 هزار مترمربع پیش بینی شده است.

  خرمی شریف با اشاره به اینکه سر درب اصلی آرامستان به متراژ 400 مترمربع با طراحی مذهبی اسلامی در حال احداث است، بیان داشت: جاده این آرامستان جهت تردد به طول 6500 متر با اعتب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین آرامستان جنوب شرق استان تهران در قرچک افتتاح می شود

بزرگترین آرامستان جنوب شرق استان تهران در قرچک افتتاح می شود