مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 00:452023-08-04سياسي

تمام آتش سوزی های امسال مربوط به حواشی مزارع بوده است


مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری ایلام گفت: تمام آتش سوزی های استان ایلام در تابستان جاری، متعلق به حاشیه مزارع بوده که به دلیل گرمای هوا، عوامل انسانی و شدت باد موافق رخ داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، ابراهیم  پیرزادیان، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام شامگاه جمعه در سومین نشست کارگروه مجازی اصحاب رسانه و مطبوعات استان ایلام با مدیران دستگاه های اجرایی استان، با موضوع طرح اکتشاف نفت و گاز در منطقه بانکول و چالش های پیش رو،  منابع طبیعی و اقدامات انجام شده برای حفظ منابع طبیعی، آتش سوزی مراتع و جنگل ها گفت: همکاران ما در حوزه مدیریت منابع طبیعی به عنوان حافظ محیط زیست در چهارچوب قوانین وضع شده از سوی قانون گذار و بر اساس بند ب ماده 20 قانون افزایش بهره وری کشاورزی و منابع طبیعی تمام وظایف خود را به نحو مطلوب به انجام رسانده اند.

  وی افزود: جنگل های زاگرس با قدمت بیش از 5 هزار سال یکی از کهن ترین اکوسیستم های جامعه بشری هستند که با خشکسالی سازگاری چشمگیری دارند.

  مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام با اشاره به اینکه، در چند سال اخیر با خشکیدگی درختان بلوط در جنگل های استان ایلام مواجه بوده ایم، ادامه داد: بیش از 72 علت بر این عامل میتواند نقش داشته باشد که مهم ترین آنها خشکسالی، ریزگردها،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام آتش سوزی های امسال مربوط به حواشی مزارع بوده است

تمام آتش سوزی های امسال مربوط به حواشی مزارع بوده است